sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Friday, February 6, 2009

aku disebalik tabir...

wahhh..nmpaknye aku ade tugasan baru nih!!aku di tag oleh akak aku cik tinie yg sgt supportive..hehehe..jom tgk jwapan aku dibwah!! LAYAN....... :)

* Here are the rules *



List these rules on your blog



1) Share 7 facts about yourself on your blog

2) Tell 6 unspectacular quirks of yours

3) Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs

4) Link the person who tagged you

5) Leave the comment for each blogger


7 even facts about me :


: Nama penuh aku sejak azali lagi ialah NOR HIDAYAHTUL AKMA BT ABD HALIM..


:anak kelahiran Perak tp ntah cmne rupe aku cm anak mami Penang lak!!
(nie mesti kes tekene badi duk penang lame..huhuhu)yg penting ade rupe..kn?kn? :)


:aku nie hot tamper orgnye,tp yg aku lihat hot tamper aku nie makin lme makin
kurang da..n aku marah xdela lme 5min da cool..huhuhu


:aku nie pemboros orgnye..kdg2 xsdar pon duit da abih,bkn boros pe pon.aku boros
coz sker beli mkanan,mkn xde ar byk..tmbh2 time kt pasar mlm mmg aku byk borong
x smp ati..


:aku sker baby..klu ade bdk kecik mmg aku nk bekepit je(agak2 diorg yg rimas ngan
aku) hahaha..sjuk je tgk gelagat diorg nk marah pon x jd..


:bnde paling sker aku wat n paling benci oleh akak aku ialah berangan melampau2..
kalo aku dpt berangan cmfirm cm real je bnde 2 jd smp ade episod2 ar..hahaha
yg jd mngsa akak aku ar terpkse jd pndengar setia aku..huhuhu


:bab cinta lak, aku cpat je syg n sker org..x pkir pnjang trima je cnta diorg.. Tp
HAKIKATNYA aku xde pon perasaan cinta da coz ati aku da dcuri tp x dipulangkn blk.
(skg trima la pdah xtau nk pilih yg mne 1 )




6ix unspectacular quirks about me :

:aku sker bau mnyak kate, bau ubat..sdap je cm nk mkn..ahaha


:x ksah tdo dlm keadaan bising pon jnji aku tdo..


:aku xleh duk tmpt gelap mulo pkir mcm2..klu dok pn cmfirm tmpt..


:tdo bntal kne ttup muke n wajib ade selimut pink aku bru rase tdo aku tenang je..


:paling mngidam buah jntik2 (xtau nme sbnar)..ssh oo nk dpt.kt kedah je ade buah 2
musim lak 2..klu dpt buah 2 aku ngadap sorg n siap sorok lak 2..


:paling xsker jln sorg2 n pling aku nk elak dr blaku..cm fobia ar.



7 owang to be tagged :

kak fiza, kak sue, dir, dll ar...sape 2 yg rjin nk wat dialu2kn... :)


p/s : mls ar nk wat da..ngantok sok nk bgn pg2 da..

4 comments:

  1. salam.....senang saja... contohnya:

    saya nak buat links untuk masukkan blog anda dalam blog saya:

    1. saya mesti copy dulu url anda.
    contohnya: http://norhidayahtulakmaabdhalim.blogspot.com/

    2. lepas copy..masukkan dalam blog anda.

    3. bagaimana? ( di atas dashboard anda tu kan ada, " catatan Baru", "peribadikan" dan log keluar"

    4. Klik pada " peribadikan" Klik pada "tambah alat" lepas tu klik kat "blog". ( kalau gambar klik kat gambar) kalau nak pautan mcm hit, jam, apa saja.. pergi kat HTML/Java Script.

    5. klik add (atau tambah)
    6. tadi kan copy, lepas tu "paste" url yang dicopy tadi.
    7. lepas tu klik "save"
    8. Lepas tu lihat blog..


    senang saja..saya pun tak pandai jugak..


    p/s: kadang2 blog yg anda buat susah2 boleh diremove.. so buatlah backup mcm saya.. kalau hilang saya ada backup..:)

    terima kasih..

    ReplyDelete
  2. pembetulan:

    2. lepas copy, url anda saya masukkan dalam blog saya ( bukan anda ) maaf!

    ReplyDelete
  3. part mana yang tak faham? bagi tahu saya..

    ReplyDelete
  4. hoho..bagus2..budak yg mendegar kata..cepat je siap task ko yer..

    ReplyDelete