sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Friday, February 6, 2009

perak negeriku...





dilanjutkan
Allah usianya sultan
Adil dan murah
memeritah watan

Ditaati rakyat
kiri dan kanan
Iman yang soleh
Allah kurniakan

Allah berkati
Perak Ridzuan
Allah selamat
Negeri Dan Sultan..

Sebenarnye da lame rase aku x nyanyi lagu negeri perak..yela last nyanyi pon form 5 dlu time skolah2 jerk..tetibe mmpi pe plak aku cm nk nyanyi n cite psl negeri aku nie..(siap touching lak aku nyanyi)
Urm,mlm nie aku view rmai jerk bloger bminat nk cite psl negeri perak..yela korg pon msti tau sbab per tetibe perak jadi famous scara mendadak..bab politik melanda neregiku urm aku rase aku xnk komen cume aku agak sedey skitla keadaan huru hara yg berlaku kt sne..aku sedey dgn sikap negatif anak bangsa sendiri yg wat kecoh n demonstrasi kt istana iskandariah, bukit chandan kuala kangsar..yg paling sedey aku tgk diorang nie xde rase hormat pd sultan da..(pd pandangan aku la)
aku cume harapkan rakyat negeri perak idup dlm keadaan aman n sjahtera..kite ada undang2 n pemerintah negeri so harapla kite menghormati setiap keputusan yg dibuat untuk kepentingan n kebaikan bersama...

p/s:teringat lak kt kg halaman aku di taiping..hopefully saudara maraku n opah
tersayang shat hendaknye..

1 comment:

  1. hi...thanx for viewing my blog....mmg agak terkilan sgt dgn peel yang kebykkannya anak jati perak sesggtnye ni wat hal memalukan anank negeri dan bangsa sendiri.....kalau zionos tu kejam terhadap bangsa lain..ini...kejam terhadap anak bangsa sendirik bukankah sama je kejamnya tu kan????emosi kejap....

    ReplyDelete