sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Wednesday, February 4, 2009

sdey je rase...

hi,lme rase da x tulih kt blog aku nie..2-3 menjak nie aku cm bz je skit..ntah npe mood aku mlm nie cm x best jer..rase sodey,pilu,badmood & yg membawa erti yg same dgnnye...huhhuu..rasenye cm lme gak ar aku x cuci mate aku nie n mlm nie sesenang je air mate aku teburai..rase cm life aku sunyi n sepi je..tgk org lain hapy je ngan life diorg kdg2 jeles ar gak tp 1 je aku pegang..x smua org kite nmpak idup ngan mudah sblum besusah2..ntah pape je peribhasa aku nie erk??lntak la jnji aku sorg je phm udah..hurm..
otak aku sbnarnye blank je nie,xtau pape nk dpikirkn..cm xde target je..smua aku plan cm xmjd jer..aku harap sgt kali nie usaha aku mjd..busan idup dgn xde kemajuan nie,tiap2 ari same je life aku..(ayat2 org putus asa)..aku cm ilang arah kejap,ilang identity aku walu hakikat org tgk aku seorg yg normal..
sbnarnye yg tmbah wat aku ttekan coz cousin aku yg bru gradute pon da dpt keje bgus,aku nie da lme abis tp lum keje2,bkn msalah memilih or x cri cume x de rezeki lg..aku sbnarnye cian kt mama abah aku..aku phm prasaan dior cume diorg x tnjuk..aku tau diorg skit sbyk mgharap kt aku dpt keje rngan beban diorg skit..umo da mnigkat tp aku nie msih traba2 cri jln idop....

1 comment:

  1. Salam Puteri,

    1. Panjangnya nama dia..

    2. Nur..boleh, hidayah..boleh, Tul..boleh, Akma pun boleh.

    3. Anyway TQ kerana sudi datang ke blog saya. Tapi kena hati-hati sebab blog saya tuu kadang-kadang biul sikit.

    ReplyDelete