sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Sunday, February 22, 2009

da knyang perut, bru leh mrayau2..skg gliran mama aku lak nk g shoping nk beli brg2 umah..
g shoping kt giant area mines jela pon..x byk pon brg beli coz cm xde byk pilihan..giant kt dlm mines nie x besa sgt pon n malap je tmpt die..x rmai org msuk yela byk yg shoping kt mines bkn kt giant..blasah jela,aku ok je kt mane2 tmpt pon x kesah..


aku ngah pilih ready made kuih..hehehe
klu bab beli mknan mmg aku sker sgt,aku sker beli cucur badak cap nanis,soooodaaap!!
seyes,rase inti cucur bdak nie cm mak aku wat je..nk suh mama aku wat cian lak ssh bdn,aku nie mkn je tau..nasib ade kuih ready made,sonang je blik greng je..

botol air nie aku nk wat pe??mnum air masak pon jarang nie nk beli lak..tp aku sker coz color
dier amat cntik..sker2..:)


nie awe ngan mamaku,ntah ape la dcari..aku da pancit da pon..x larat nk ngekor dorg da
jari jemari kaki aku ni da melecur tahap gaban da nie..adusssssssssss..

yg nie pantang je tgk ais cream smua die nk..nie la buah ati aku si zakwan..
tp aku pnggil cici..kdg2 picu..pape jela jnji die ttp maintan..hahaha..
yg best bile cici beli cmfirm aku yg tmpang sekaki pnye..


nie lak tmpt yg aku wajib dtg...rase sjuk je tgk byk air...wah,bestnye cm nk borong je smua.
baik je aku kawin ngan toke air nie cmfirm pnuh je peti uma aku,xyah nk beli2,tol x???...huuhuhu













No comments:

Post a Comment