sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Saturday, September 26, 2009

smangatnye aku.........


huargggggggghhhhhhhhhh............

ngantoknye,rse x ckup tdo..urm arini 1st pagi aku stelah 2 ari aku off day..

rase btenaga sesangat..hehehe.mne x nye 2 ari off day aku mmg spend time kt uma jerk x g memane pon..urm mlm td fmily aku bru jer smp uma dr taiping..rse riuh jap uma da smmgu uma aku spi jer sjak diorang blk kg....

arini aku dtg keje awl x cm slalu..5.30 pg td aku da kuar uma..mama pon heran slalu aku liat jer nk g keje..huhuhu..azam pas raye.urmsmp je rhat jap xde org dtg lg pon..nmpak sha mmbe aku kt lobi A..ciannye muke ngantuk.xpela pas nie dia leh blk tido da..pg nie cm biase msuk baris n g post msing2..cm biase aku 1st duty kne jga gate..huhuhu..byknye event pg nie..dlm dok hapy tp rse x best skit coz arini buah ati aku xde,cik hafiz ni cmfirm tdo nie..kag col kang kacau lak..lntak r die bkn slalu dpt tdo lme ...............

yg bestnye smbil keje aku dpt lg tgk tnaman aku kt farm village..hehehe.wah byknye duit aku..klu realkn besh!!!xpe la x dpt jd usahawan real usahawan dlm game pon jd..hurmmmm..

No comments:

Post a Comment