sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Tuesday, March 10, 2009

hi,kembali lg aku di sini..rase lme sgt2 aku tggalkn blog aku nie..cm x tjaga da oleh aku...sbnrnye bkn aku myepi or g btapa mne2 tuk cari ilham cume byk bnda yg aku lalui dlm 2-3 mggu nie..1st things time aura mood nk mnulis dtg pc aku lak wat prob..hancus rase,huhuhuhu....line fon uma aku xleh nk on coz kne sambar petir so pc aku xleh nk fungsi da...kne la tggu org tmnet dtg tuk repair bnde yg rosak..bile smua da ok aku ngat smgat nk post mmbara blk tp tup2 aku lak jatuh sakit..amik ko dmam 1 mggu..nie la gara2 nk sgt sakit,xpenah2 aku sakit teruk cmni..mrase la duk wad 2 ari..huhuuuu..nk ckp dggi leh jd gak la..tp aku xde pon simptom2 di kaitkn dgn dggi...x tahan ble kne amik darah 2-3 jam skali amik darah smp naik fobia da aku..darah aku ni lak asal plak malu2 lak nk kuar,ssh bebenor..x yah nk beli gelang da aku tgak bekas kne cucuk nie pon da ade bntuk cm glang kt tgn aku...hahahah..sok last day aku berulang skali lg ke hukm tuk amik darah,hopefully xde pape da n aku leh idup spt aku yg lu..lg pon da byk subject aku tggal jenuh aku nk kejar..k la mama aku da bising soh msuk tdo..biasela skg ngah sakit,aku masih dlm pgawasan nurse2 di uma(akak&mama) so kne dgr ckp skit..:)hehehe...




aku,yg tlantar di katil wad....cm x sakit pon???huhuhuhu

2 comments: