sila lawat...

Daisypath Next Aniversary Ticker

Tuesday, January 27, 2009

knangan takhir ngan arwah..


dr td aku kelebek2 (cari) gmbar akhirnye aku cm ttarik je ngan gmbar nie..klu tgk cm biase je xde pape pon tp material gmbar nie yg nk wat aku nk kngsi ngan korg..
Hurm..sbnarnye disblk pic nie ade tselit pic arwah zul..korg msti pelik kn dr aritu aku sbut2 nme dia..pdhal aku bkn la seakrab sgt pon tp sbln b4 dia mninggal dia agak rapat ngan aku..tmbah msuk class kitchen lg mjadi2 ar prangai ktorg.. (sbnarnye dia mmg rpat ngan smua pmpuan pon)hehehehe....ntah ar 2-3 arini mmg aku ngat kt arwah..
arwah mmg baik wlau nkal,best tgk die smua org snang je ble ngan die.pling pnting wlaupun macho tp dia x ksah pon dtg class ngan beg kain ala2 pmpuan..heran gak npe dia sker sgt bwak beg 2 tp die slalu ckp wlau cmne macho pon wnita ttp 1st dlm ati die( mnela pmpuan x cair)hurm.....pling sdey shari die nk mninggal prangai mmg brubah sgtla..time 2 tgh demam af3 knsert mawi la..die sker sgat nyani lagu seroja.smp abis lirik la n paling ketara die botakkn rmbut die yg kene karat 2,die buang rantai,cincin & die mntak tuk ckp ngan smua org..time 2 aku cm mls2 nk layan coz tau kerenah die so x pkir pape pon die mjuk ngan aku coz aku xnk ckp ngan die..mlm 2 die ajak smua chef2 n bdk2 laki lepak2 g minum n ttibe je die cm kelam kabut nk cpt2 blk uma..die ckp tkut x smpt smp uma tp mmg btul x smpt smp..die xcdent ngan lori simen..sedey aku tgk muka arwah time nk kapan..bdk kolej aku time cnvoi pon dkt 10 buah kate,lum lg msuk bdk2 moto n van kolej,org2 kwsan uma die..
Diam x diam da 4thn lbh la arwah tggalkn ktorg..aku doakan arwah dicucuri rahmat n ditempatkn di kalangan org2 briman,Amin........

1 comment: